Jump to content
Let's Fish Community
Sign in to follow this  
Alkione

Promocja na gazetki

Recommended Posts

Nie znam się na ekonomii i marketingu, ale moim zdaniem TSG wybrało najgorszy z możliwych wariantów wyciskania kasy z graczy.

Ograniczono możliwości wygrywania gazetek w konkursach, a parametry ryb do złowienia są wciąż zawyżane. Na każdym kroku widać, że chodzi o to, aby ZMUSIĆ graczy do kupna.

Tylko dlaczego ZMUSIĆ a nie ZACHĘCIĆ?

Gdyby gazetki były objęte promocją 70%, to jestem przekonana, że wiele osób by się radośnie skusiło na zakup banknotów i wpływy z gazetek wcale nie byłyby mniejsze, a poziom zadowolenia graczy by wzrósł. 

Dlaczego TSG nie rozumie, że lepiej kusić, niż cisnąć?

• Like 2

.. nie mówiąc już o tym, że za wydane 120 banknotów otrzymujemy najczęściej doładowanie punktów wiedzy na 5 rybach w kolorystyce szarej, czyli po kilka/kilkanaście punktów na rybę.. Takie złote, czy fioletowe, to może raz na 10-20 razy się zdarza i prędzej można miec lepsze w wyzwaniach albo z turniejów, co zresztą polecam zamiast płacenia.. Oczywiście Eventy z czasopismami w nagrodę również..

I jeszcze te losowe przyznawanie gazetek za turniej jest bez sensu. Powinno być tak, że jak ktoś bierze udział w turnieju na spławik i łowi konkretną rybę, to powinien dostać konkretna gazetkę na to łowisko co była ryba turniejowa. Przecież ćwiczył jej wyciąganie więc się należy. A teraz jest tak że grasz turniej na pielęgnicy słodkowodnej a w nagrodę dostajesz gazetkę z Przylądka Horn - po jakiego się pytam to komu??? :D

Edited by ZŁY_POSEJDON

Mogliby też dawać gazetki w nagrodę za szybkie wydarzenia i za zadania dzienne - niechby chociaż i najgorsze "szaraki", ale drobni ciułacze by się cieszyli i z tego. Czemu nie?

• Like 1

Dnia 30.10.2017 at 17:14, Alkione napisał:

Mogliby też dawać gazetki w nagrodę za szybkie wydarzenia i za zadania dzienne - niechby chociaż i najgorsze "szaraki", ale drobni ciułacze by się cieszyli i z tego. Czemu nie?