Jump to content
Let's Fish Community
Sign in to follow this  
Azirik

SKARGI NA NIEUCZCIWYCH ADMINISTRATORÓW

Recommended Posts

1 W tym wątku umieszczamy wszystkie skargi, na osoby, w administracji , które przekroczyły swoje uprawnienia.

2  ŻĄDAMY PEŁNEJ JAWNOŚCI administratora, który rozpatruje reklamację.

Nie może dalej być  takiej sytuacji, gdzie administrator używa kamuflażu , w którym ukrywa swoją tożsamości podpisując się jako AGENT!

Kilka dni temu napisałem reklamację w której rzeczowo opisałem problem , zapodałem dowody, podałem czas. Przyczyną były wyraźne spowolnienia gry , czasowe  braki wędki, co skutkuje marnowaniem bonusów premium, o które walczymy. Jakiś anonimowy AGENT stwierdził, że nie widzi problemu - Cóż, niezbyt przyjemną odpowiedź  dostał, ale w pełni na nią zasłużył, ponieważ albo zwyczajnie  kłamie , negując moje stwierdzenie,  albo nie może tego zweryfikować. Nie wiadomo ? 

Dzieje się tak, ponieważ, zauważyłem dziwną zbieżność. W reklamacjach, gdzie NIE STWIERDZA SIĘ PROBLEMU, odpowiedź jest anonimowa. Z kolei w reklamacjach gdzie uwzględnia się rzeczywisty problem ( który jest i wystąpił ) administrator używa imienia.

Ku czemu ma służyć takie dystansowanie się od graczy , gdy reklamacja nie jest uwzględniana pozytywnie ? ( Kto uważny , ten zrozumie, bo zostało to wyżej wymienione. ) 

W obecnej chwili nie można nawet złożyć obiektywnej  skargi,  ponieważ nie mamy odpowiednich danych z tego z kim rozmawiamy.

Paradoksalność sytuacji polega na tym, że  skargi na administratorów przekazywane są do twórców gry za "ich"  pośrednictwem. W normalnych sytuacjach

( jak reklamacja nie jest uwzględniana, a powinna ) jest rzecznik praw konsumenta, radca prawny itp odpowiednie organy , do których można się zwrócić jeżeli zachodzi ku temu  potrzeba. Dlatego uważam, że trzeba podjąć odpowiednie środki, aby móc złożyć OBIEKTYWNE SKARGI  w sytuacjach gdy dochodzi do nadużyć i lekceważenia reklamacji.

W sposób uzasadniony nie można wykluczyć , że robi to jedna ta sama osoba . Dlatego "AGENT"  - nie ma odpowiednich kompetencji aby przyjmować reklamacje, skoro nie ma nawet własnej tożsamości. Pisze teraz taką skargę , na administratora, który podpisuje się AGENT. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest coś takiego jak ustawa o ochronie danych osobowych. Więc nie oczekujesz byś dostał do danych innych graczy. Poza tym jeśli ktoś Ci odpisuje, to robi to nie w imieniu własnym, ale firmy.

Edited by Piotrekkk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zachecam na pisanie do 

UOKiK przypomina, że na każdym etapie sporu  - w tym również w postępowaniu sądowym, konsument może zgłosić się po bezpłatną pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów. Ich adresy znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Piotrekkk Po pierwsze imię i nazwisko podane być powinno w korespondencji mailowej a ta jak każda korespondencja podlega tajemnicy korespondencji.
Po drugie imię i nazwisko nie identyfikuje osoby więc nie podpada jeszcze pod ochronę danych. Janów Kowalskich może być w Polsce tysiące, co innego gdyby @Azirik żądał podania jeszcze adresu zamieszkania. - To tyle o kwestiach formalnych.

Podpisywanie się Agent, Zenek czy Edward to czysta kpina. Oczywiście, że reprezentują oni firmę ale - przepraszam - KTO reprezentuje? Agent? Zenek? Edward? Kto to?
Przedstawiciele firm pisząc czy dzwoniąc podają swoje imię i nazwisko. Tego wymagają dobre praktyki i co ważniejsze tego wymaga KULTURA i przyzwoitość. Nie przedstawienie się to zwykłe chamstwo czyli brak kultury.
Jedyna okoliczność łagodząca to fakt, że ci Agenci, Zenki i Edwardy wiedzą, że wciskają nam kit i po prostu wstydzą się podać swojego nazwiska. Być może takie mają warunki pracy, być może podpisując umowę nie wiedzieli, że tak się dzieje ale w tej sytuacji człowiek przyzwoity rzuciłby taka pracę z wielkim hukiem. Ważniejsze od grubego portfela jest to żeby móc popatrzeć w lustro bez obrzydzenia. Problem w tym, że przyzwoitość i kultura to w dniu dzisiejszym towar bardzo deficytowy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, dabar napisał:

@Piotrekkk Po pierwsze imię i nazwisko podane być powinno w korespondencji mailowej a ta jak każda korespondencja podlega tajemnicy korespondencji.
Po drugie imię i nazwisko nie identyfikuje osoby więc nie podpada jeszcze pod ochronę danych. Janów Kowalskich może być w Polsce tysiące, co innego gdyby @Azirik żądał podania jeszcze adresu zamieszkania. - To tyle o kwestiach formalnych.

 

Po pierwsze powinno, a nie jest.

 

Dnia 4.11.2016 at 13:49, Piotrekkk napisał:

Jest coś takiego jak ustawa o ochronie danych osobowych. Więc nie oczekujesz byś dostał do danych innych graczy. Poza tym jeśli ktoś Ci odpisuje, to robi to nie w imieniu własnym, ale firmy.

A co ma piernik do wiatraka? Moje dane w e mailu są podane i są kompletne. Obowiązuje to także drugą stronę - tym bardziej że jest to reklamacja.  Żadna ochrona danych osobowych nie zwalnia od tego, gdyż nie ma tutaj zastosowania.

Poza tym naucz się czytać ze zrozumieniem. Wyjaśniam ,  NIE chodzi o jakiś tam graczy ,( to bez problemu można uzyskać)  ale  O PERSONALIA  administracji, które są kamuflowane, a przyjmują reklamacje.  Jest też coś takiego jak political correctness, obraza uczuć religijnych i różne takie. I co z tego?

Ja nigdy nie spotkałem się z tym , aby reklamacje np.  w jakimś sklepie przyjmował  "AGENT X"!  

Posiadasz pokręcony i  dziwaczny tok myślenia, który jest jednocześnie protektorem dla ich kamuflażu, ponieważ - jak twierdzisz  "pracuje w FIRMIE".

To w imieniu firmy może się podpisać jako : Bonifacy VII ? Pseudo służy dla rozrywki, a reklamacje nie stanowią źródło rozrywki. Naucz się to rozróżniać, bo z tego co napisałeś , wynika , że składający reklamację mógłby się tak samo podpisywać, gdyby pracował w innej firmie?   Batman!

Składałeś kiedyś reklamacje używając własnego toku rozumowania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, dabar napisał:

@Piotrekkk@Azirik


Jedyna okoliczność łagodząca to fakt, że ci Agenci, Zenki i Edwardy wiedzą, że wciskają nam kit i po prostu wstydzą się podać swojego nazwiska. Być może takie mają warunki pracy, być może podpisując umowę nie wiedzieli, że tak się dzieje ale w tej sytuacji człowiek przyzwoity rzuciłby taka pracę z wielkim hukiem. Ważniejsze od grubego portfela jest to żeby móc popatrzeć w lustro bez obrzydzenia. Problem w tym, że przyzwoitość i kultura to w dniu dzisiejszym towar bardzo deficytowy.

Mylisz się. Okolicznością łagodząca może być sytuacja, że piszą reklamacje D Z I E C I -  NIE DO KOŃCA ROZUMIEJĄC TEGO ZNACZENIE.  Nawet to nie ma większego znaczenia , ponieważ ich ( dzieci ) e maile nie zawierają pseudo, a osoba rozpatrująca lub pośrednicząca w reklamacji-  czasem dokonując samodzielnej oceny sytuacji-  już tak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez bym chciał żeby odpisywała mi osoba co ma imię i nazwisko oraz numer telefonu - np. na biurko tak jak to jest w normalnych firmach. A tu Edward czy tam Edgar przesłał do działu technicznego i życzymy miłej gry :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edward, to ten dobry.  Rozumuje w sposób właściwy, spójny. Na tym koniec komplementowania, ponieważ nie zawsze od razu chce ruszyć głową.  Czasem trzeba go zasypać szeregiem argumentów wizualnych , ale prędzej  czy później dochodzi do pełni władzy umysłowej.  Z drugiej strony, gdybym sam przyjmował reklamację od jątrzących dzieci, to pewnie też nie widziałbym problemu i stosownie do sytuacji cisnąłbym z konta AGENT-czyli 

"po wnikliwej i burzliwej analizie....nie możemy stwierdzić problemu... ale...( dzieje się coś dobrego) jakbyśmy stwierdzili, to naprawimy ,ale jak szybko .. czy coś takiego"

Tak czy siak, brak profesjonalizmu i obiektywizmu. To denerwuje. Brak personaliów- przekręt, cyganienie i nieuczciwość. Nie wiadomo ku czemu to służy?

Wiadoma jest jedynie strategia, która została tu opisana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...