Jump to content
Let's Fish Community
Sign in to follow this  
Marcin Majewski

"Jaja" przy zakupach

Recommended Posts

Witam.

Od jakiegoś czau mam dziwne problemy w grze. nie będę wszystkiego opisywał, bo to nie ma sensu. Ograniczę się do dwóch ostatnich zdarzeń. Przy okazji wejścia ostatniego nowego łowiska okazało się, że mam za małą pensję żeby utrafić wystarczającą ilość magazynów na zdobycie odpowiedniej ilości pkt na łowisko. Nigdy czegoś takiego nie miałem. Fakt, zawsze sporo trzeba było wydać na nowe łowisko ale to co ostatnio było do wydania, to delikatnie mówiąc przegięcie. Chyba jakiś zachłanny informatyk podkręcił zbyt mocno rachunek prawdopodobieństwa. Dzięki temu "uciekło" dużo pkt dla klubu a dla mnie tzw. nagród. A teraz (dokładnie od wczoraj) też mam super. Nic nie można kupić. Ani żadnej waluty do gry, ani żadnego pakietu. Po kliknięciu na zakupy pojawia się... NIC. Pusty ekran. Zaznaczam, że to nie wina komputera, bo jest nowy i ma aktualne programy. Chociaż w sumie... brak zakupów to lepiej dla mnie, dla mojej kieszeni. Szczególnie teraz przed Świętami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, czy możesz, proszę, zgłosić to na nasz support? Postaramy się pomóc w tej sprawie. Tutaj jest link do wypełnienia formularza - https://support.tensquaregames.com/hc/pl/requests/new

Co do cen, to staramy się tworzyć różne oferty dla różnych graczy, które są prezentowane przez nasz system, dlatego zachęcamy do codziennego logowania się ponieważ będzie szansa na trafienie czegoś dla siebie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zenek jestes the best jak chodzi o płatnosc to odpisujesz momentalnie . Kazdy dobry menager wie że lepiej wyciągac mniejsze kwoty od duzej ilosci graczy niz kosmiczne od kilku to taka podpowiedz. Podnoscie wiecej wymagania i kradnijcie jeszcze wiecej z nagród banknotów to odejdzie jeszcze wieksza ilosc graczy i możecie sie przestac rozwijac.

Zreszta chyba juz sie nie rozwijacie , każdy niedorozwój kiedys sie zatrzymuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Człowiek żali się,że ma za małą pensję żeby skorzystać z gotówkowych ofert admina a Zenek pociesza go, ze i tak znajdują się gracze którzy skłonni są wydać na grę więcej niż on zarabia i wydaje na  życie. Dobre, dobre :D. Chcialoby się zapytać:  jak tu żyć Panie Zenonie?

P.S.

Reakcja Pana Zenka przypomina mi reakcję pefnego  już ex-prezdąta na pytanie od dzieciaka który poprosił o rade dla siostry która nie mogła znaleźć dobrej pracy w zarządzanym przez niego kraju.

Edited by darkiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic dodac, Nic ujac Podwyzszyc jeszcze ceny. zabrac nagrody a wszystko Dla rozwoju gry bo kilku naiwnych graczy I tak kupi. Ciekawe tylko jak dlugo?

Edited by wakris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zenek, o cenach w grze to zdaje się, że coś innego pisałeś. Teraz widzę zmieniony tekst, to trochę nie w porządku. Moi przedmówcy odnieśli się do wypowiedzi, która obecnie nie istnieje, i wyszli na głupków.

 

Edited by Alkione

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest mistrzem przyznał że jest troche jeleni co jeszcze kupuja , przyznal sie tez ze wiedzą o problemie z nie uczciwym dzieleniem nagrod i dalej z tym nic nie zrobili .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, Zenek, że Twoje wpisy na tym forum irytują nie tylko graczy ale i Twoich bossów, z tego też powodu , chyba, cenzura Twojego ostatniego wpisu. Tk trzymaj:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw zmienia swoje wpisy a teraz pisze o szansach wylosowania, Taaa! Chyba kolejny pojazd lub przynete za monety. Szanse normalnej I uczciwej  gry przywroc aby to byla gra a nie sklep!

Z dnia na dzien ludzie odchodza bo nie widza dalszego sensu gry. Jakos przez ponad 7 lat Gra sie rozwijala I bylo dobrze, ale Wy od 4 miesiecy wysysacie z niej cala przyjemnosc. Zwykly Kowalski ktory przyczynial sie przez te lata do rozwoju Gry tez by chcial miec przyjemnosc wygrania czegos bez wsadzania w gre calych pensji jak to zrobil kolega powyzej I fige z tego mial.

Przemysl to! Myslenie nie boli a moze wyleczyc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jeszcze jedno Zenek bo chyba sobie nie zdajesz sprawy I twoje szefostwo tez

Tu na tej grze to co drugi to emeryt ktory gra bo ma czas a nie businessman jak to wy myslicie. Jak by ludzie mieli kase to by sie nie bawili w gre tylko by wygrzewali tylki na Bahamas.

Jest cos do przemyslenia bo Nowy Rok juz blisko a tam roznie moze byc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 No to faktycznie zaszalal Dobrze ze miales tyle monet:D i ze wogole sie zalapales bo nie wszyscy mieli tyle szczescia.

Praktyki dyskryminacji I dzielenia graczy , rang I cen za promocyjne pakiety sa w tej grze praktykowane nie od dzis To taka wolnoamerykanka.

Zglosisz problem to Ci napisza ze to wszystko przyznawane jest losowo. Kupisz cos to zapomnij abys sie zalapal na jakas promocje w niskiej cenie Nie kupujsz nic to zsypuja cie +300% I innymi.

Dlugo by opisywal te wszystkie przekrety Ostatnim jes ten Ze lowisz rybe I wyskakuje Ci promocja a przyciski Ciagnij I Kup sie pokrywaja.Tak samo jest przy wysylaniu prezentow. Efektow sam mozesz sie domyslic. Te zlodziejskie praktyki  zrobione sa swiadomie przez programistow TSG. Zenek pewnie by napisal ze to wszystko dla  rozwoju gry no I ze dzieki temu bedziemy mieli kolejne Nowe lowisko. HURRRRA!

Happy New Year

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale czad - w zagubionych prezentach admin dał mi w prezencie halloweenową błystkę wiedźmy.

Wyjątkowo przydatny fant, mam nadzieję,  że kolejne nowe łowisko to będzie Łysa Góra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...