Jump to content
Let's Fish Community
Sign in to follow this  
maxus

Wielkie oszustwo

Recommended Posts

Admin przestań już wciskać ,że to usterka.Było to celowe działanie mające na celu wyłudzenia pieniędzy!Zabraliście zakupiony sprzęt graczom perły ,które mogli by sobie wsadzić w d..ę gdyby były realne!Większość graczy ze wzgledu na promocje kupiła perły,w innym wypadku nie zrobili by tego i co teraz mają zrobić z 51 czy 102 perłami?!

Tu nie ma co dyskutować-macie oddać zagarnięte przedmioty i koniec tematu.Gracze powinni udać się jak najszybciej do rzecznika praw konsumenta i zgłosić ten proceder.

Admin jak możesz wyłudzać pieniądze i oferować w ramach "przeprosin"kuferek z gówno wartą zawartością.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowny graczu,

Dziękujemy za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Ceny przedmiotów były spowodowane błędem technicznym, w związku z tym musieliśmy przywrócić stan przedmiotów sprzed czasu pojawienia się błędu oraz zwrócić wydane na nie perły. Chcielibyśmy zaproponować Państwu opcję specjalnego zestawu przedmiotów w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację. Wartość tego zestawu to równowartość około 150 PLN. Zestaw jest dodawany za darmo. Prosimy o informację, czy są Państwo zainteresowani zestawem bonusów.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support





I mi to wystarczy administracjo :) to i tak dużo jak na Was po 150 zł na łepka bonusów za 20 zł wydanych pieniędzy. Bądźmy realni to jest bardzo dużo !!! Dziękuję i temat uważam za zamknięty. A Wy ludzie nie bądźcie tacy pazerni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh tak przyglądam się z boczku całej tej zadymie i nieco mnie bawią co niektórzy gracze - serio ktoś łyknął, że to zupełnie normalna rzecz to, że cały sprzęt wartości kilku tysięcy złotych jest dostępny za friko? bez żartów, no chyba nikt nie jest na tyle naiwny - jeśli jest - współczuję... było jasne od samego początku do końca, że jest to albo błąd, albo zaplanowana akcja - czytaj szwindel... nie mnie oceniać, czy było to celowe działanie Zenka&company, czy faktycznie był to błąd, czy może jakiś pracownik w samej TSG zrobił brzydki numer... te wszystkie żale i płacze to zwykła próba wykorzystania tegoż błędu/luki w grze... i zacietrzewienie się na stanowisku, że tylko zwrot zakupionego sprzętu, a nie zwrot kasy na konto za zakupione perły tylko i wyłącznie o tym świadczy - nie chodzi nikomu o sprawiedliwość - którą tak ładnie zasłaniają się co niektórzy gracze - tylko próbą wykorzystania sytuacji... sory jak najbardziej sprawiedliwe w całej tej sytuacji jest właśnie zwrot pieniędzy wydanych na perły tego feralnego dnia... Osobiście wątpię w celowe zagranie TSG w tym względzie z bardzo prostej przyczyny - to miałoby sens jedynie wtedy, gdyby w planie było całkowite zlikwidowanie gry w ciągu najbliższych tygodni - skok na kasę niech wszyscy mają co chcą my się nachapiemy ostatni raz i zwijamy interes - w takiej sytuacji byłoby to bardzo chytre i przemyślane zagranie - w każdym innym przypadku najwięcej traci samo TSG... z jeszcze innych teorii spiskowych gdyby Zenek&Co chciał coś dać poszczególnym graczom to po co miałby się bawić, jak ma możliwość bezpośredniego wrzucenia na konkretne konta co tylko chce...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie nie dyskutujcie za wiele z tymi złodziejami,bo szkoda czasu .Jak najszybciej wystosujcie odpowiednie pisma.

Pamiętajcie ,zeby wysłać poleconym z określeniem zawartośći i nie zapomnijcie dołożyć screnów przedstawiających zawartość plecaka po zakupach.

 

Ot wzór takowego.

 

 

 

                                                                                                                                                                                                  Miejscowość,data

imie i nazwisko

adres

UID: alone. ..........................                                            

 

                                                                                                                 Ten Square Games Sp. z o.o.

z siedzibą we Wrocławiu

ul. Bacciarellego 2A

51-649 Wrocław

 

Wezwanie do wydania przedmiotu umowy

 

Działając w imieniu własnym, wzywam Spółkę Ten Square Games Sp. z o.o. do wydania przedmiotów znajdujących się na moim koncie UID: alone................. w serwisie http://lets-fish.com/naryby, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik, będący integralną częścią niniejszego wezwania, w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego wezwania, jak również do zawiadomienia mnie o terminie odbioru.

Zgodnie z umową zawarta pomiędzy stronami, 27 marca 2016 r., po dokonaniu przeze mnie zapłaty ceny, w postaci Znaków, otrzymałem zakupione przedmioty, wymienione w załączniku. 28 marca 2016 r., na skutek jednostronnych działań ze strony Spółki, zostałem pozbawiony zakupionych wcześniej rzeczy. Do chwili obecnej nie zostałem poinformowany o powodach dla których tak się stało, tym bardziej nie zostało mi złożone oświadczenie ze strony Spółki o odstąpieniu od zawartej umowy.

Nadto wskazuję, iż w/w ingerencja ze strony Spółki stanowi niedozwoloną praktykę rynkową w rozumieniu art. 5 ust. 2 pkt 2 ustawy z 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 3) w zw. z art. 12 ust. 1 pkt 15 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

Wobec powyższego niniejsze wezwanie proszę traktować jako ostateczne. W przypadku nie wydania przez Spółkę przedmiotu umowy w określonym terminie, skieruję sprawę na drogę postępowania sądowego.

Niezależnie od powyższego, niniejsze wezwanie stanie się również przedmiotem zainteresowania ze strony Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w ............. i Wrocławiu, a także Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta w ....................

 

 

 

Z poważaniem(lub bez)

imię i nazwisko

 

Załączniki:

- wykaz zakupionych przedmiotów;

 

 

Do wiadomości:

  1. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w .................;

  2. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu;

  3. Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta w ................

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, ZŁY_POSEJDON napisał:

I mi to wystarczy administracjo :) to i tak dużo jak na Was po 150 zł na łepka bonusów za 20 zł wydanych pieniędzy. Bądźmy realni to jest bardzo dużo !!! Dziękuję i temat uważam za zamknięty. A Wy ludzie nie bądźcie tacy pazerni.

Pieprzysz bez sensu - wpisać sobie można dowolną kwotę( powiedzmy damy wam przedmioty warte 1000 zł) ale to tylko wirtualne przedmioty, a wydana kasa była REALNA. Zatem, wracaj do połowów i nie zabieraj głosu tam gdzie nie powinieneś.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lipiri a nie przyszło Ci do głowy,że większość zdawała sobie sprawę ,że coś jest nie tak i dokonała zakupów świadomie wykorzystując błąd.Jak w sklepie sprzedawca wystawi złą mocno zaniżona  cenę to ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie on,a nie klient.Admin chciał i wyłudził szybką kasę tyle tylko,że nie zdawał sobie sprawy,że taki szwindel mu nie przejdzie.Gdyby miła mózg zamiast tik-taka to by pomyślał i nie odwinął takiego nómeru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posejdon, lipari, w tym konkretnym przypadku akurat zgadzam się z Wami.
Trochę mnie śmieszy, że niektórym świat wirtualny miesza się z realnym, jw. i wymianę jednych obrazków na inne traktują jako umowę finansową. Sądzę, że rację mają jedynie ci, którzy żądają zwrotu kasy za zakupione perły, no chyba, że pójdą na ugodę, to już ich sprawa.

3 minuty temu, Pan x napisał:

Do chwili obecnej nie zostałem poinformowany o powodach dla których tak się stało,

Tu akurat kolega mija się z prawdą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to gdzieś, kto się przy tym "obłowi" . Tylko zwrot zakupionego sprzętu nauczy tę pazerną administrację szacunku dla graczy oraz będą bardziej uważni przy kolejnych promocjach - BO PIĆ TRZEBA UMIĆ!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, pałasz napisał:

Pieprzysz bez sensu - wpisać sobie można dowolną kwotę( powiedzmy damy wam przedmioty warte 1000 zł) ale to tylko wirtualne przedmioty, a wydana kasa była REALNA. Zatem, wracaj do połowów i nie zabieraj głosu tam gdzie nie powinieneś.

Zgadzam się z Tobą w 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli cwaniaczki, oszuści i bociarze jak szczekający "pałasz", dostaliby  ten sprzęt  za darmochę, to każdy kto wydał na tą grę 1000+ zł. na  przestałby grać. Wtedy Zenek i Edek pakują manatki i nie dostaniecie nic...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, LetsKillEdek napisał:

jeśli cwaniaczki, oszuści i bociarze jak szczekający "pałasz", dostaliby  ten sprzęt  za darmochę, to każdy kto wydał na tą grę 1000+ zł. na  przestałby grać. Wtedy Zenek i Edek pakują manatki i nie dostaniecie nic...

A to mnie gówno za przeproszeniem obchodzi czy przestaną grać czy nie. Wiele w tej grze już widziałem( siedzę prawie od początku) także przestań ujadać gówniarzu jak nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia!!! Ci co kupili ten sprzęt na początku tej gry robili takie przekręty, że głowa mała.!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Zenek napisał:
Szanowni Gracze!
 
W nawiązaniu do zaistniałej sytuacji związanej z błędnie wygenerowaną promocją na perły, które stanowią środek płatniczy w naszej grze, chcieliśmy poinformować, że trwają prace nad formą zadośćuczynienia w związku z tą usterką. Chcemy zaznaczyć, że zależy nam na Waszym zadowoleniu i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby każdy z Was mógł czerpać radość z grania w „Na Ryby” oraz bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze wypowiedzi, również te krytyczne. Dlatego bardzo przepraszamy za błędne wskazanie promocyjnych cen i wyrażamy swoje ubolewanie, że taka usterka miała miejsce. Ponownie podkreślamy, że działanie to w żaden sposób nie było przez nas zamierzone. Prosimy też o wyrozumiałość w kontekście czasu przygotowywania zadośćuczynienia ze względu na rozległy obszar prac.

Zespół TSG

Drogi Zenku

Za błędy trzeba płacić . To że macie dostęp do konta nie upoważnia was do  wycofania  zakupionych przedmiotów w czasie trwania promocji . Mogliście temu zapobiec jak i innym błędom w tej parodii symulatora do łowienia ryb .Tu kłania się o czym pisałem wcześniej o  założeniu serwera  testowego tam testować wszelkie zmiany a dopiero wprowadzać je do serwera alfa aby unikać powstawaniu błędów . Ale nie po co lepiej coś wprowadzić z błędami i jakoś to będzie .To że wynikł taki błąd jaki był to jest  tylko wasze niedbalstwo jak również brak szacunku dla gracza . Moim zdaniem   powinniście drogą e-mailową poinformować posiadacza konta o ewentualnym błędzie i zwrócenie się z prośbą o zwrócenie zakupionych przedmiotów w zamian za rekompensatę . Lecz postąpiliście nie przestrzegając prawa konsumenta jaki KC w sposób karygodny ingerując w zakupione przedmioty. Przypomnę taką sytuację kolega przez nieuwagę czyli błąd zakupił wędkę która mu nie była potrzebna i napisał o zwrot pereł i zabranie przedmiotu.W odpowiedzi od was otrzymał wiadomość że przykro ale nie zwracacie państwo pereł za zakupiony przedmiot , a teraz bezczelnie zabieracie zakupione przedmioty . Jak więc mamy was i waszą grę szanować iść na ugodę skoro wy ignorujecie graczy nie wspomnę już o tysiącach wysłanych zgłoszeń i braku odpowiedzi .

TAKŻE APELUJĘ DO WSZYSTKICH GRACZY O NIE PRZYJMOWANIE REKOMPENSATY ( nawet na tyle maja nas w poważaniu że nie napisali jakie przedmioty oferują ) BĘDZIEMY SIĘ DOMAGAĆ ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW TU LUB SPRAWA ZOSTANIE PRZEKAZANA PROKURATURZE gdyż zakupione przedmioty w czasie promocji  zostały zakupione legalnie zgodnie z cennikiem jaki był na daną chwile

A za błędy Panie Zenku proszę obarczyć swój nieudolny zespół TSG

Serdecznie pozdrawiam

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawa jest prosta, jeśli TSG odmówi zwrotu kosztów poniesionych na zakup pereł - to będzie jak najbardziej nie ok - czy komuś z tutaj piszących TSG napisał - nie oddamy pieniędzy za zakupione perły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie sprawa jest o tyle prosta, że walczę o ZASADY - nawet jak otrzymam ten sprzęt z powrotem to i tak nie zmieni już mojego podejścia do gry. Zakończyłem już grę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby zwrócili  nam to co zabrali należy; 

Wzór nr 1 - zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

 

……………………, dn. ……………………….

(miejscowość, data)

…………………………………

…………………………………

(dane pokrzywdzonego)

 

 

 

 

Do

…………………………….

…………………………….

(dane jednostki Policji lub prokuratury)

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

o popełnieniu przestępstwa

 

Na podstawie art. 304 § 1 k.p.k. zawiadamiam o popełnieniu w dniu ……………………. (data) w ………………………………………… (miejsce popełnienia przestępstwa) przestępstwa ………………………………………….. (rodzaj przestępstwa) na moją szkodę, przez …………………… (dane sprawcy lub informacja, że sprawca nieznany) oraz wnoszę o wszczęcie w tej sprawie postępowania przygotowawczego.

 

 

 

Uzasadnienie

 

[należy tu zwięźle opisać stan faktyczny oraz zachowanie sprawcy, które zdaniem zawiadamiającego nosi cechy przestępstwa i ewentualnie podać dowody na poparcie swoich twierdzeń]

 

 

……………………………………

(podpis pokrzywdzonego)

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

-

-

(należy wymienić tutaj dokumenty, do których odnosiliśmy się w uzasadnieniu) 

Dzisiaj wypełniam .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zły... ale ja doskonale rozumiem i napisałem o takim podejściu w pierwszym moim poście w tym temacie...

nikt nie chce zwrotu pieniędzy tylko każdy chce wykorzystać sytuację...

 

Natomiast jak już jest taka zadyma i nikt nie chce odpuścić to jest proste rozwiązanie dla TSG tak, aby każdy był zadowolony(choć pewnie nie spodoba się "sprzętowo nowobogackim") - mianowicie wprowadzić nowy sprzęt, nowe bonusy - i  wszystkim którzy mieli sprzęt perłowy przed promocją dać możliwość upgrade'u do nowych wartości za 1 monetę... dodatkowo podtuczyć ryby aby mocno urosły i po problemie... 

 

Co na takie rozwiązanie szanowni gracze?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, lipari napisał:

dodatkowo podtuczyć ryby aby mocno urosły i po problemie... 

 

he,he -będą płotki po 1000 kg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipari tu chodzi o zachowanie równowagi. O to żeby nie było tak że w wyniku błędu w grze część graczy zyska nieuzasadnione  przewagi nad reszta dla których w takiej sytuacji dalsza gra straci sens. Jeżeli admin chce płacić za swoje błędy to niech zrozumie, że nie może nagradzać rekompensatami jednych a drugich karać nie przyznając im tych rekompensat.

To jest tak jak z ta błędna promocją.

Admin miał dwa sprawiedliwe dla graczy wyjścia: zrobic to co zrobił i zwrócic pieniadze za zakup pereł albo usankcjonować owa promocję (nie robić nic) i powtarzać ja cyklicznie tak żeby każdy gracz kiedy tylko zechce mógł z niej skorzystać.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, lipari napisał:

sprawa jest prosta, jeśli TSG odmówi zwrotu kosztów poniesionych na zakup pereł - to będzie jak najbardziej nie ok - czy komuś z tutaj piszących TSG napisał - nie oddamy pieniędzy za zakupione perły?

Tak- "zwrot wpłaconych pieniędzy jest nie możliwy",po za tym jakby chcieli oddac to mieli to zrobic równoczesnie z anulowaniem zakupów-zabierając przedmioty z plecaka mogli zrobić zwroty wpłat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Pan x napisał:

Tak- "zwrot wpłaconych pieniędzy jest nie możliwy",po za tym jakby chcieli oddac to mieli to zrobic równoczesnie z anulowaniem zakupów-zabierając przedmioty z plecaka mogli zrobić zwroty wpłat.

Akurat! Ciekawe jakim cudem.  To jest niemożliwe technicznie. Najpierw musisz poprosić o anulowanie transakcji, podać numery kont na które pieniądze mają być zwrócone, admin musiałby anulować operacje księgowe (wszak była sprzedaż towaru w postaci pereł)  i faktury. Nawet gdyby admin mógł i chciał zwracać pieniądze bez tych wszystkich formalnosci to w jaki sposób miałby zwrócić pieniądze które zostały zapłacone SMS-ami? 

Edited by darkiel

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pan x napisał:

Ludzie nie dyskutujcie za wiele z tymi złodziejami,bo szkoda czasu .Jak najszybciej wystosujcie odpowiednie pisma.

Pamiętajcie ,zeby wysłać poleconym z określeniem zawartośći i nie zapomnijcie dołożyć screnów przedstawiających zawartość plecaka po zakupach.

 

Ot wzór takowego.

 

 

 

                                                                                                                                                                                                  Miejscowość,data

imie i nazwisko

adres

UID: alone. ..........................                                            

 

                                                                                                                 Ten Square Games Sp. z o.o.

z siedzibą we Wrocławiu

ul. Bacciarellego 2A

51-649 Wrocław

 

Wezwanie do wydania przedmiotu umowy

 

Działając w imieniu własnym, wzywam Spółkę Ten Square Games Sp. z o.o. do wydania przedmiotów znajdujących się na moim koncie UID: alone................. w serwisie http://lets-fish.com/naryby, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik, będący integralną częścią niniejszego wezwania, w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego wezwania, jak również do zawiadomienia mnie o terminie odbioru.

Zgodnie z umową zawarta pomiędzy stronami, 27 marca 2016 r., po dokonaniu przeze mnie zapłaty ceny, w postaci Znaków, otrzymałem zakupione przedmioty, wymienione w załączniku. 28 marca 2016 r., na skutek jednostronnych działań ze strony Spółki, zostałem pozbawiony zakupionych wcześniej rzeczy. Do chwili obecnej nie zostałem poinformowany o powodach dla których tak się stało, tym bardziej nie zostało mi złożone oświadczenie ze strony Spółki o odstąpieniu od zawartej umowy.

Nadto wskazuję, iż w/w ingerencja ze strony Spółki stanowi niedozwoloną praktykę rynkową w rozumieniu art. 5 ust. 2 pkt 2 ustawy z 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 3) w zw. z art. 12 ust. 1 pkt 15 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

Wobec powyższego niniejsze wezwanie proszę traktować jako ostateczne. W przypadku nie wydania przez Spółkę przedmiotu umowy w określonym terminie, skieruję sprawę na drogę postępowania sądowego.

Niezależnie od powyższego, niniejsze wezwanie stanie się również przedmiotem zainteresowania ze strony Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w ............. i Wrocławiu, a także Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta w ....................

 

 

 

Z poważaniem(lub bez)

imię i nazwisko

 

Załączniki:

- wykaz zakupionych przedmiotów;

 

 

Do wiadomości:

  1. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w .................;

  2. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu;

  3. Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta w ................

Pan X, miej cywilną odwagę się przyznać kim jesteś i jakim prawem rozpowszechniasz pismo, którego nie jesteś autorem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, darkiel napisał:

 Wieść niesie, że zamierzacie zadośćuczynić w formie prezentu wartości ok 150 PLN.

Jeżeli zależy wam na zadowoleniu wszystkich a przynajmniej znakomitej większości graczy to może po prostu przelejcie na konto każdego gracza po 650 pereł (wartość 150 PLN) wtedy nie będzie premiowania cwaniactwa i nie będą się czuli oszukani ci co nie skorzystali lub nie mogli skorzystać  z owej błędnej promocji w pełnym jej wymiarze.

a Ty taki świątobliwy , że za jedną perełkę to byś za nic w świecie nie kupił bo by Ci honor nie pozwolił 

ale do bonusików o wartości 150 złotych to już byś się chętnie podpiął ?

przecież byłeś pewny , że to " błąd " i nic perłowego nie kupowałeś i nie kupowałeś pereł aby skorzystać z tego " błędu " i rozumiem , że zawartość Twojego plecaka wygląda cały czas tak samo ?

to niby co Ci mają zrekompensować ? 

aaa .. te siłki 20% co to piszesz , że w przeliczeniu na banknoty to tyle kasy jest :)

jak już sam wspomniałeś grasz na perłowych wędkach .. ja grałem na takich za miedziaki i mam na liczniku 9 miliardów monet ( kiedyś to trochę inaczej naliczało )

ale jak mnie stać na te siłki za darmo do końca świata , to Ciebie chyba tym bardziej ?

ale może się nie znam 

"ci co nie skorzystali lub nie mogli skorzystać " .. przecież skoro wszystko zabrali z plecaków to nikt nie skorzystał ?? raczej ludzie stracili bo zapewne część nie będzie się ubiegała o zwrot tych dwudziestu złotych za sms ..

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, darkiel napisał:

Akurat! Ciekawe jakim cudem.  To jest niemożliwe technicznie. Najpierw musisz poprosić o anulowanie transakcji, podać numery kont na które pieniądze mają być zwrócone, admin musiałby anulować operacje księgowe (wszak była sprzedaż towaru w postaci pereł)  i faktury. Nawet gdyby admin mógł i chciał zwracać pieniądze bez tych wszystkich formalnosci to w jaki sposób miałby zwrócić pieniądze które zostały zapłacone SMS-ami? 

Ja odpisałem na pytanie czy ktoś proponował im,żeby oddali im pieniądze-ja domagalem się zwrotu,nie wiem jak to jest z płatnoiściami sms-owimi  ,ale w moimprzypadku cofnac transakcje karta nie jest żadnym problemem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, darkiel napisał:

Akurat! Ciekawe jakim cudem.  To jest niemożliwe technicznie. Najpierw musisz poprosić o anulowanie transakcji, podać numery kont na które pieniądze mają być zwrócone, admin musiałby anulować operacje księgowe (wszak była sprzedaż towaru w postaci pereł)  i faktury. Nawet gdyby admin mógł i chciał zwracać pieniądze bez tych wszystkich formalnosci to w jaki sposób miałby zwrócić pieniądze które zostały zapłacone SMS-ami? 

Żeby otrzymać zwrot gotówki za perełki trzeba wysłać pisemko o anulowanie transakcji-to zapewne wiesz,ale żeby tą transakcję anulować zakupiony pakiet musi być nie naruszony.Wystarczyło że ktoś zużył choć jednego zakupionego magika,lub siłkę 70% i pakiecik pereł się pomniejszył,a wtedy zwrot kasy staje się nie możliwy.Realna kasiorka zostaje na koncie TSG,a oni dają w zamian wirtualne pierdoły warte niby 150zł sprytne rozwiązanie,które nic ich nie kosztuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My tu gadu gadu a admin nie załatwiwszy sprawy kradzieży bezczelnie domaga się dodatkowych wpłat poprzez promocje na banknoty. Świnia nie ma zahamowań!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, HenGW58 napisał:

Żeby zwrócili  nam to co zabrali należy; 

Wzór nr 1 - zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

 

……………………, dn. ……………………….

(miejscowość, data)

…………………………………

…………………………………

(dane pokrzywdzonego)

 

 

 

 

Do

…………………………….

…………………………….

(dane jednostki Policji lub prokuratury)

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

o popełnieniu przestępstwa

 

Na podstawie art. 304 § 1 k.p.k. zawiadamiam o popełnieniu w dniu ……………………. (data) w ………………………………………… (miejsce popełnienia przestępstwa) przestępstwa ………………………………………….. (rodzaj przestępstwa) na moją szkodę, przez …………………… (dane sprawcy lub informacja, że sprawca nieznany) oraz wnoszę o wszczęcie w tej sprawie postępowania przygotowawczego.

 

 

 

Uzasadnienie

 

[należy tu zwięźle opisać stan faktyczny oraz zachowanie sprawcy, które zdaniem zawiadamiającego nosi cechy przestępstwa i ewentualnie podać dowody na poparcie swoich twierdzeń]

 

 

……………………………………

(podpis pokrzywdzonego)

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

-

-

(należy wymienić tutaj dokumenty, do których odnosiliśmy się w uzasadnieniu) 

Dzisiaj wypełniam .

 

 

Dzięki z awzór

I takowe skargi należy niezwłocznie wysłać!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja skończyłem grać i w zasadzie to mało mnie interesuje jak to wszystko się skończy , chociaż nie ukrywam , że będę się starał aby tak zwani Twórcy Gry ponieśli jakiekolwiek konsekwencje ..

ale to już nie tu .. 

na koniec nie chcę ale muszę .. rozczarować tych graczy co liczą na te fanty za 150 złotych i poinformować , że rzeczywiście rozpatrują wnioski indywidualnie :)

sop.thumb.jpg.66ba4fb0aaefbbc4687755c8d5

przez te lata gry to obrzydł mi ten zwrot : " Z wyrazami szacunku "

 

życzę wszystkim ( oprócz darkiela ) , którzy zostają przyjemnej gry w rysunkowe rybki

i znikam z tego forum

i znikam z let's fish

cześć 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny przykład niechlujstwa czy może jakaś zaplanowana dywersja?

 Przed "chwilą" mieliśmy kolejną bledną promocję, przez pewien czas ( 2 godziny???) mielismy dzis 100 % zniżki na "gwiazdki" do wysokości 50X które można było zakupić w cenie 1 banknotu.  Tym razem szybko błąd naprawiono ale ciekawy jestem jak postąpiono w przypadkach jeżeli ktoś przypadkiem zakupił gwiazdki w owej "promocyjnej" cenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, ZŁY_POSEJDON napisał:

I mi to wystarczy administracjo :) to i tak dużo jak na Was po 150 zł na łepka bonusów za 20 zł wydanych pieniędzy. Bądźmy realni to jest bardzo dużo !!! Dziękuję i temat uważam za zamknięty. A Wy ludzie nie bądźcie tacy pazerni.

Popieram , przynajmniej będzie to można nazwać promocją 150PLN za 20PLN,  lepsze to od kilkunastogodzinnej fikcji , jak dla mnie do zaakceptowania . Jednak forma jaką TSG załatwia sprawę pozostawia niesmak

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZENEK jestescie złodziejami i oszustami tak wyglada zalatwienie sprawy jednych splawic a dla innych rekompensata

 

Edward (tensquaregames)

30 mar, 15:31

Szanowny użytkowniku,

dziękujemy za wiadomość. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety zwrot sprzętu zakupionego w czasie trwania błędu w grze jest niemożliwy. Błędna cena sprzętu była wynikiem usterki technicznej, w związku z czym przedmioty zostały usunięte z plecaka, a wirtualna waluta zwrócona na konto w grze.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support

Share this post


Link to post
Share on other sites

czytam was i wrecz mysle czy smiac sie czy plakac , kolego darkiel , posiadam perlowy sprzet , i mam lev wysoki - cena 1 zestawu morskiego przekracza wartosc 800 zl , wiec propozycja suportu owe 150 to okolo 1 zylka powiedzmy 1000 kg badz przepon perlowy , totalnie was zlewaja a wy jestescie zachwyceni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rybko - twierdzisz, że nie wolno naruszyć pereł aby anulować transakcję? Tylko wtedy jeśli coś się już zużyje i nie ma czego wymieniać na perły - a biorąc pod uwagę winę leżącą po stronie sprzedającego to nie ma to żadnego znaczenia - nie mój błąd i nie moja wina! Nie kupiłem wędek a osprzęt i ten kuferek za 5 pereł, który sobie cały czas w tej samej cenie wisiał. Kufer ten jest nietknięty i jeśli można "usunąć" inne przedmioty - to tak samo można i kuferek.  TSG może w naszych profilach zrobić wszystko!

Cytat z w/w maila - "Niestety zwrot sprzętu zakupionego w trakcie trwania błędu w grze jest niemożliwy"

No ale ja nie chcę niczego zwracać :) ani nie żądam przywrócenia zakupu! Ja żądam aby usunięto z plecaka te przedmioty kupione za perły ( w identyczny sposób jak zakupione żyłki i inne perełkowe dyrdymały)  oraz usunięto wirtualną walutę a zwrócono mi realne pieniądze. Tylko wtedy uznam działanie TSG za właściwie. Jeśli nie był to skok na kasę to niech ją zwrócą - być może w następne promo ta sama kasa zasili klub kuferkami z bonusami? W innym przypadku jest o jednego gracza mniej.

Dokonałem zakupu pereł tylko dlatego, że spodziewałem się podwyższenia wagi wędek, przyponów, ryb lub innych "cudów na kiju" bo dlaczego miałby biznesmen (TSG) psuć sobie zarobek? Pozostałem na swoich starych "żółtych" wędkach bo łowiłem dla zabawy.  Myślałem sobie: co knuje "tfurca" gry?? i postanowiłem: "sprawdzam"

Każdy z graczy ma swoją rację i oczekiwania - ja na razie czuję się oszukany i żadne rekompensaty mnie nie interesują - to jak propozycja rzezimieszka w ciemnym zaułku:  no kup pan cegłę! kasa misiaczku kasa :)))

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kontynuując temat zaczęty przez kolegę Marcina , domyślam się kido , rzeczywiste w grze sa / LEPSI/ gracze bo im sprzęt został a w jaki sposób to pytanie do suportu chyba

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, leontsg napisał:
4 godziny temu, ZŁY_POSEJDON napisał:

 

Szanowny graczu,

Dziękujemy za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Ceny przedmiotów były spowodowane błędem technicznym, w związku z tym musieliśmy przywrócić stan przedmiotów sprzed czasu pojawienia się błędu oraz zwrócić wydane na nie perły. Chcielibyśmy zaproponować Państwu opcję specjalnego zestawu przedmiotów w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację. Wartość tego zestawu to równowartość około 150 PLN. Zestaw jest dodawany za darmo. Prosimy o informację, czy są Państwo zainteresowani zestawem bonusów.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support





I mi to wystarczy administracjo :) to i tak dużo jak na Was po 150 zł na łepka bonusów za 20 zł wydanych pieniędzy. Bądźmy realni to jest bardzo dużo !!! Dziękuję i temat uważam za zamknięty. A Wy ludzie nie bądźcie tacy pazerni.



 

ZENEK jestescie złodziejami i oszustami tak wyglada zalatwienie sprawy jednych splawic a dla innych rekompensata

 

Edward (tensquaregames)

30 mar, 15:31

Szanowny użytkowniku,

dziękujemy za wiadomość. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety zwrot sprzętu zakupionego w czasie trwania błędu w grze jest niemożliwy. Błędna cena sprzętu była wynikiem usterki technicznej, w związku z czym przedmioty zostały usunięte z plecaka, a wirtualna waluta zwrócona na konto w grze.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support

Jednym proponują rekompensatę innym każą spadać bo perły zwrócili.Normalnie istna paranoja.Admin dobitnie pokazuje gdzie ma graczy i ich zdanie,jak nic trzeba poszukać innej gierki bo to co tu się dzieje to istny CYRK!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, darkiel napisał:

Żurawie dyskusja z toba i na proponowanym przez ciebie poziomie nie ma sensu

a co Panie Darkiel, prawda w oczy kole?

trudny przypadek z Ciebie, nawet sam sobie potrafisz zaprzeczyć

błądzisz człowiecze błądzisz

moim skromnym zdaniem ten wątek jest nie dla ciebie, patrząc jaki miał zamysł i skutek osiągnąć

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Rafal napisał:

czytam was i wrecz mysle czy smiac sie czy plakac , kolego darkiel , posiadam perlowy sprzet , i mam lev wysoki - cena 1 zestawu morskiego przekracza wartosc 800 zl , wiec propozycja s150 to okolo 1 zylka powiedzmy 1000 kg badz przepon perlowy , totalnie was zlewaja a wy jestescie zachwycen

 

Nikt nie jest zachwycony , ale TSG pod postacią Zenka czy tam Edwarda , w końcu coś napisał na tym forum i trzeba to przyjąć jako krok naprzód,  inaczej wyjdzie , że wszyscy tutaj to pieniacze :o) Do tej pory ukrywali się czytając Nasze wypowiedzi i w postaci moderatorów przyznawali punkty ostrzeżeń , nie robi to ma mnie specjalnego wrażenia , ot takie tchórzliwe zachowanie. Można było przy okazji napisać o którą wypowiedź chodziło, ale poco ? Jeszcze bym zripostowała

Jednak skoro wyszli , już z ukrycia i próbują cokolwiek przekazać to trzeba ich wysłuchać, bo inaczej nikt się z nikim nie dogada , a nie o to tutaj chodzi . KOMPROMIS JEST , WTEDY I TYLKO WTEDY , GDY OBIE STRONY COŚ TRACĄ.  Poziom zysków i strat pozostaje do akceptacji lub negacji ,

6 godzin temu, Zenek napisał:

Prosimy też o wyrozumiałość w kontekście czasu przygotowywania zadośćuczynienia ze względu na rozległy obszar prac.

Skoro proszą, to trzeba, dać szansę , a potem można negować , akceptować ..... czy co tam komu do głowy przyjdzie

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ona.91 napisał:

 

Szanowny użytkowniku!

Dziękujemy za wiadomość.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety zwrot sprzętu zakupionego w czasie trwania błędu w grze jest niemożliwy. Błędna cena sprzętu była wynikiem usterki technicznej, w związku z czym przedmioty zostały usunięte z plecaka, a wirtualna waluta zwrócona na konto w grze. W ramach rekompensaty możemy przekazać na Pańskie konto w grze zestaw wartościowych bonusów. Prosimy o informację, czy są Państwo zainteresowani zestawem bonusów.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otrzymałem maila z info abym się wypchał i przyjął przeprosiny a o pieniążkach cisza. Ma odpowiedź poniżej - a wędki na kołku

Nie chcę niczego zwracać  ani nie żądam przywrócenia zakupu!
Domagam się aby usunięto wszystkie skutki zdarzenia określanego przez TSG raz "błędem" innym razem "usterką techniczną" leżącą w 100% po Waszej stronie, w wyniku czego doprowadziliście do niekorzystnego dysponowania przeze mnie mieniem, którego zwrotu się domagam!!
Żądam przywrócenia stanu znaków i wyposażenia plecaka mego konta w grze do tego sprzed zakupu znaków (pereł) oraz zwrotu wpłaconych środków pieniężnych!!

Możecie nazywać to odstąpieniem od umowy, rekompensatą za swój błąd czy w jakikolwiek inny sposób. Przeprosiny nie zostały przyjęte.

Robią wszystko aby nie oddać kasy - ale emeryt ma czas - zamiast łowić będzie korzystał z innych możliwości :))

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowny użytkowniku,

dziękujemy za wiadomość. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety zwrot sprzętu zakupionego w czasie trwania błędu w grze jest niemożliwy. Błędna cena sprzętu była wynikiem usterki technicznej, w związku z czym przedmioty zostały usunięte z plecaka, a wirtualna waluta zwrócona na konto w grze.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support

rozumiem  ,ze  jestem  ten  gorszy  sort ...

ps:sprawdzajcie plecaki ,bo moim kolegom znikly licencje 30dniowe co kupili na promo oraz przypony ktore rowniez kupili za perly bez promo!!!

Edited by sebasebol
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takich numerów było więcej, ale to pikuś z tym co zrobili zabierając LEGALNIE NABYTY SPRZĘT. ( BTW- u mnie zniknęło część siłek x 60) Licencji nie liczyłem a szkoda!!

Edited by pałasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na odmowę przyjęcia bonusików za 150 PLN zdaje się u-bocik adminów ponownie przysyła odrzucone przez delikwenta propozycję i tak w kółko Macieju do znużenia petenta. A może jest to gra na zwłokę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, ZŁY_POSEJDON napisał:

Szanowny graczu,

Dziękujemy za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Ceny przedmiotów były spowodowane błędem technicznym, w związku z tym musieliśmy przywrócić stan przedmiotów sprzed czasu pojawienia się błędu oraz zwrócić wydane na nie perły. Chcielibyśmy zaproponować Państwu opcję specjalnego zestawu przedmiotów w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację. Wartość tego zestawu to równowartość około 150 PLN. Zestaw jest dodawany za darmo. Prosimy o informację, czy są Państwo zainteresowani zestawem bonusów.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support





I mi to wystarczy administracjo :) to i tak dużo jak na Was po 150 zł na łepka bonusów za 20 zł wydanych pieniędzy. Bądźmy realni to jest bardzo dużo !!! Dziękuję i temat uważam za zamknięty. A Wy ludzie nie bądźcie tacy pazerni.

masz racje weź zestaw za 150zł  a w nim będzie 30x espo x 40 parę błystek magicznych dorzucą ci zdrapki siłki 60 i zanęty parę licencji na łowiska jednym słowem pierdoły za 150zł . A  pan Zenek  zatrze rączki i powie no jeden już połknął haczyk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Zenek napisał:
Szanowni Gracze!
 
W nawiązaniu do zaistniałej sytuacji związanej z błędnie wygenerowaną promocją na perły, które stanowią środek płatniczy w naszej grze, chcieliśmy poinformować, że trwają prace nad formą zadośćuczynienia w związku z tą usterką. Chcemy zaznaczyć, że zależy nam na Waszym zadowoleniu i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby każdy z Was mógł czerpać radość z grania w „Na Ryby” oraz bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze wypowiedzi, również te krytyczne. Dlatego bardzo przepraszamy za błędne wskazanie promocyjnych cen i wyrażamy swoje ubolewanie, że taka usterka miała miejsce. Ponownie podkreślamy, że działanie to w żaden sposób nie było przez nas zamierzone. Prosimy też o wyrozumiałość w kontekście czasu przygotowywania zadośćuczynienia ze względu na rozległy obszar prac.

Zespół TSG

Problem Pana Zenka polega na tym ze wpłaty zostały zaksięgowane i opodatkowane. za oferowane bonusy nie ponosi żadnych opłat ( przedmioty wirtualne) także może dać cokolwiek bo nikt tego nie rozlicza . Jeśli nie przyjmiemy oferty bonusowej będzie musiał z własnej "kieszeni"  budżetu zwrócić pieniądze , których zwrotu się domagamy a zapłacony wcześniejszy podatek będzie karą za niedopilnowanie własnej gry w tym przypadku wprowadzenie promocji i nie sprawdzenie czy wszytko jest ok. Może również zwrócić się do US o zwrot niesłusznie pobranego podatku w związku z odstąpieniem umowy graczy ale jak wytłumaczy taki wzrost w tym samym czasie tyle zgłoszeń odstąpienia od umowy .

TAKŻE APELUJĘ DO WSZYSTKICH GRACZY O NIE PRZYJMOWANIE REKOMPENSATY ( nawet na tyle maja nas w poważaniu że nie napisali jakie przedmioty oferują ) BĘDZIEMY SIĘ DOMAGAĆ ZWROTU ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

 

ps. Panie Zenku była taka zakładka z Życzenia dla zespołu TSG ( została usunięta ) tam wam wypisałem listę waszych błędów oraz życzyłem szybkiego upadku waszej gry Na ryby nie będę was dobijał gdyż zrobią to gracze których swoimi błędami i nieudolnością w prowadzeniu serwera oszukujecie na każdym kroku zwalając winę za błędy wynikające tylko z waszej winy . Jak się czegoś podjęliście to trzeba o to zadbać poprzez uczciwą pracę .

Edited by ZŁY_POSEJDON z NzN
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, ZŁY_POSEJDON z NzN napisał:

masz racje weź zestaw za 150zł  a w nim będzie 30x espo x 40 parę błystek magicznych dorzucą ci zdrapki siłki 60 i zanęty parę licencji na łowiska jednym słowem pierdoły za 150zł . A  pan Zenek  zatrze rączki i powie no jeden już połknął haczyk

Cytowałeś tego swojego pseudo-odpowiednika, który podobnie w innym wątku wynosi pod niebiosa TSG za kufer warty 5 monet.. Oczywiście zawsze będzie grono tych, którym pasują przekręty i udawane rekompensaty, albo mają gdzieś co się stanie z innymi, bo sami nie mieli mozliwości lub zwyczajnie nie brali w tym udziału ("w życiu nie wydam złotówki!"). I ot cała tajemnica tego uśmiechu od ucha do ucha z wazeliną w tle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Fragment Treści Ustawy

 

Dziennik Ustaw  Poz. 827

Art. 29. 1. Jeżeli konsument nie został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to
wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 27.
2. Jeżeli konsument został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu,
o którym mowa w ust. 1, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji
o tym prawie.
Art. 30. 1. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy.
2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zastanawia mnie tylko , gdzie jest informacja TSG o prawie do odstąpienia od umowy, Wygląda na to że regulamin też został , stworzony bez należytej staranności. Czym innym jest informacja o prawie do odstąpienia od umowy , a czym innym skopiowany ze strony , załącznik nr 2 do ustawy będący jedynie wzorem , z którego korzystanie nie jest warunkiem , skuteczności . Radzę Panom z TSG , przeczytać stronę 20 i 21 Ustawy

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...