Jump to content
Let's Fish Community
Sign in to follow this  
Pan x

Lekceważące rozpatrywanie reklamacjii

Recommended Posts

Witam.

Chcę poruszyć temat dosłownego olewania graczy przez tzw."admina"któż z nas nie spotkał się z sytuacja ,że na złożoną reklamację dostał odpowiedż -dziękujemy za zgłoszenie,sprawa przekazana do działu technicznego...blebleble.Ile jeszcze damy z siebie robić wała.Może czas już coś z tym zrobić!Moja propozycja jest taka,żeby solidarnie powstrzymać się  na okres  3 miesięcy od dokonywania jakichkolwiek wpłat.Przez kieszeń do głowy-może wtedy właściciele czy twórcy zrozumieją ,że żyją dzięki nam i że zamiast dokonowyć  nieudolnych zmian w grze czas na zmiany w administracji!

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Pan x napisał:

Witam.

Chcę poruszyć temat dosłownego olewania graczy przez tzw."admina"któż z nas nie spotkał się z sytuacja ,że na złożoną reklamację dostał odpowiedż -dziękujemy za zgłoszenie,sprawa przekazana do działu technicznego...blebleble.Ile jeszcze damy z siebie robić wała.Może czas już coś z tym zrobić!Moja propozycja jest taka,żeby solidarnie powstrzymać się  na okres  3 miesięcy od dokonywania jakichkolwiek wpłat.Przez kieszeń do głowy-może wtedy właściciele czy twórcy zrozumieją ,że żyją dzięki nam i że zamiast dokonowyć  nieudolnych zmian w grze czas na zmiany w administracji!

Z całym szacunkiem, takich propozycji i prób na LF było już wiele. Czas pokazał, że są mało skuteczne. Kto płacił i zamierza, nadal będzie to robił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego Burzanow ,owszem były ,ale nie zorganizowane i krótkotrwałe , nic nie da wstrzymanie wpłat przez weekend-oni nawet tego nie zauważą.Żeby zauważyli spadek wpływów musi to trochę potrwać tym bardziej,że nie dotrzemy do obcokrajowców a oni wpłacają znacznie więcej od nas.Masz rację,że "Kto płacił i zamierza, nadal będzie to robił",zwłaszcza,że jest sporo tych ,którzy kupują sobie nietykalność .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ona.91.Przez portfel do głowy-innego wyjścia nie ma. Robią z nas idiotów, ignorują nas,czas im pokazać ,że to dzięki nam mają co żreć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na lets-fish były już takie akcje. Były bardzo dobrze zorganizowane, zrzeszały graczy, dzięki którym ta gra nie poniosła porażki już na samym początku swojej drogi i trwały do czasu poprawy gry i spełnienia przynajmniej niektórych postulatów od ludzi dla , których ta gra istnieje. Niestety właściciele maja to wszystko w ... dopóki zyski są tak wysokie, a samą gra zarządza grupa niezbyt ogarniętych osób i kilku "informatyków" po gimnazjum, bawiących się w programowanie... Wystarczy przestać grać!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam zamieszczam swoją reklamację i jak mnie potraktowano

od dnia 17 marca już nawet nie odpisywali a mają wszystko udokumentowane na scrinach które też im wysłałem 

19-03-2016
witam 
Mamy już sobote  a pan panie Edwardzie dalej milczy i nie odpisuje pan na moje zgoszenia. Jeśli chcecie mnie państwo dalej ignorować to prosze to napisać .Dzis wysyłam państwu w załącznikach wyniki z dzisiejszego dnia
I nadal czekam na państwa odpowiedź


18-03-2016 
witam
nadal nie otrzymałem od państwa odpowiedzi na moją propozycję w zwiazku z odebraniem przez wasz błąd w systemie jednego pojedynku
Czy zawsze musicie państwo lekceważyc zgloszenia graczy i chować glowę w piasek jak błąd jest po Państwa stronie 
w załączniku przekazyje stan na dzień 18-03-2016 i proszę ustosunkować sie do mojego zglosznia 
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

17-03-2016
witam 
Skoro nie możecie Państwo  umożliwić mi rozegrania pojedynku, który przez wasz błąd w systemie został mi zabrany prosze o dopisanie mi do tygodniowego  rankingu pojedynków 1v1  15 punktów za brak możliwości rozegrania jego z przyczyn technicznych 
Tak jak pisałem wcześniej gram ranking klubowy i przez wasz błąd mój klub w którym gram straci pynkty prestiżowe
Także uważam że dopisanie mi punktów do tygodniowego rankingu pojedynkw 1v1 będzie w zupełności zadawalało mnie i mój klub
dziękuję i prosze o odpowiedź 
w załaczniku przesyłam scriny z dzisiejszych pojedynków

Dnia Środa, 16 Marca 2016 12:44 <support@tensquaregames.com> napisał(a)
##- Wpisz odpowiedź powyżej tego wiersza -##
Your request (#149421) has been updated. Reply to this email or click the link below:
http://support.tensquaregames.com/hc/requests/149421

Edward    
Edward (tensquaregames)
16 mar, 12:44

Witamy!

Dziękujemy za wiadomość.
Niestety z przyczyn technicznych nie możemy przyznać Panu możliwości rozegrania kolejnego pojedynku.

Zapraszamy do dyskusji na naszym forum -
https://lets-fish.com/community/forums/

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support

www.tensquaregames.com

15 mar, 19:29

witam

do tej pory nie zrobiliście państwo nic bym mógł rozegrać zabrany przez wasz błąd w systemie pojedynek ,Dzis wysyłam państwu ciąg dalszy punktacji i informacji dotyczący mojego zgloszenia

przesyłam dwa załączniki

mam pytanie ile bedę czekał na naprawienie tego błędu i możliwość rozegrania brakującego pojedynku?

Wiadomośc że problem został przekazany do dzialu technicznego nie zadawala mnie na dzień dzisiejszy

pozdrawiam

Dnia Poniedziałek, 14 Marca 2016 16:53 <support@tensquaregames.com> napisał(a)

Załączniki
pojedynki z dnia 15-03-2016.png
ranking pojedynków z dnia 15-03-2016.png


Edward    
Edward (tensquaregames)
14 mar, 16:53

Witamy!

Dziękujemy za zgłoszenie.
Informacja ta została przekazana do działu technicznego.

Zapraszamy do dyskusji na naszym forum -
https://lets-fish.com/community/forums/

Z poważaniem,
Zespół Ten Square Games Support

www.tensquaregames.com

14 mar, 16:40

Witam
dnia 14 marca o godzinie 16:20 chciałem rozegrać pojedynek lecz system błędnie podał wiadomość iż rozegrałem już 5 pojedynków scrin nr1 ( załącznik )do tej pory rozegrałem 4 pojedynki wszystkie wygrałem ( 4 x 15 punktów ) i uzyskałem 60 punktów scrin nr 2 ( załącznik ) także gdzie podział się piąty pojedynek .Proszę o umożliwienie mi rozegrania piątego pojedynku gdyż gram w rankingu klubowym i każde punkty prestiżowe są dla mojego klubu przydatne jak również zabranie mi pojedynku uniemożliwi mi wygrania tygodniowego rankingu pojedynków 1v1 . Sytuacja taka pojawia się już po raz czwarty i mam dość już państwa błędów . Proszę o umożliwienie mi rozegrania piątego pojedynku 
dziękuje i pozdrawiam

Załączniki
BRAK POJEDYNKU 2.png
BRAK POJEDYNKU.png

Ten e-mail został wysłany z konta tensquaregames. Delivered by Zendesk.
[NKQZVE-E7QN]


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norbert w zależności jak liczyć w ostatnim ranku przez zabrane pojedynki straciliśmy 1,5-2,0 tys. punktów. Moim zdaniem skoro nie potrafią dać sobie rady to powinni do czasu naprawienia błędu wycofać punkty prestiżu za 1v1.

Edited by dabar
dopisek "tys"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parafrazując klasyka... "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz?".

 

Norbi, nie zwrócili Ci pojedynku, bo nie potrafią tego zrobić. Gdyby tak było, to po góra 24 godzinach, by to zrobili. Dodatkowo przeprosili i dodali garść pereł.

 

Darek mogli by tak zrobić, ale być może wiązałoby się to ze spadkiem dochodów (część graczy przestała by grać pojedynki). A na to nie ma zgody.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Burzanov napisał:

Darek mogli by tak zrobić, ale być może wiązałoby się to ze spadkiem dochodów (część graczy przestała by grać pojedynki). A na to nie ma zgody.

I tu jest pies pogrzebany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacje takie zdarzają się bardzo często. Sam miałem ostatnio dwa tygodnie z rzędu taki przypadek (utrata możliwości rozegrania jednego pojedynku).  Pisałem dwukrotnie reklamacje i nic nie uzyskałem. Tymczasem znam osoby które w tym samym czasie zgłaszały podobny błąd i dostały rekompensaty (10x sonar, 10xsiłka 60%, 10x King). W sumie rekompensata kiepska w porównaniu z utratą 380 punktów PP (30+350) ale zawsze jakieś zadośćuczynienie było. Trudno zrozumieć dlaczego jedni gracze są traktowani lepiej od innych.   Faktem jest, ze gdyby wycofać główna atrakcje jaka są punkty prestiżu to liczba grających tygodniówki 1v1 znacznie by zmalała. 

Warto zauważyć, ze dla gracza grającego w klubie walczącym o top 6 w rankingu klubowym strata 380 pkt którą skutkuje brak możliwości rozegrania 1 pojedynku może być bardzo dotkliwa.

Taka strata może wiązać się ze zmniejszeniem szans na lepsze miejsce w rankingu klubów jak również w wewnętrznym rankingu danego klubu. A to może spowodować realne straty w jakości wypłacanych nagród (banknotów) za rywalizacje klubową.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam  

Hura otrzymałem odpowiedź ( po wpisie na forum)

Edward (tensquaregames)

23 mar, 15:51

Witamy!

Dziękujemy za zgłoszenie.
Informacja ta została przekazana do działu technicznego.
W ramach rekompensaty za wszelkie problemy, do Pana konta zostały dodane bonusowe przedmioty.

Z poważaniem,

Zespół Ten Square Games Support

tyle tylko że nie zwrócili mi tego co faktycznie straciłem , nawet nie napisali ile i jakie bonusowe przedmioty zostały mi oddane ( prawdopodobnie 2 sonary siłki 60% i zanęta na największe ryby ) ale wiadomość napisałem ile czego straciłem i czekam na odpowiedź ( ciekawe jak długo ) pomijając już fakt że ten błąd występuje notorycznie 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stracić można to co się posiada/ma. Ty nie zarobiłeś/zyskałeś/wygrałeś. I nie czepiam się, miałem to samo, durnowaty adminek z tygodniówki mnie wyślizgał, na reklamację oczywiście  zero odpowiedzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to mnie podłamaliście teraz , bo właśnie też zrobiłam dzisiaj 4 pojedynki a mam napisane 5 i koniec ... z pierwszego miejsca do pucharu mam już 85 i jestem strasznie strasznie wkurzona , dopiero teraz widzze jakie machloje z tymi pojedynkami , zgłoszenie wysłane ... ale po tym co czytam chyba mogę zapomnieć o pucharku ehh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maja nowa taktyke po tygodniu pisania meili i prosby o zwrot straconych nagrod w rankingu pojedynkow odpisali.

Witamy!

Dziękujemy za wiadomość.
Otrzymał Pan rekompensatę, z naszej strony reklamacja jest zamknięta.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Ten Square Games Support

Oczywiscie nic nie oddali i nawet nie napisali jaka to byla rekompensata no chyba ze exp x 40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś tutaj pisałem o pewnej osobie z NK, która wygrywała mistrzostwa w jakiejś średniej randze i tuż przed zakończeniem mistrzostw nagle TSG zrobiło reset, odtworzenie backupu, czy może ktoś ich zwyczajnie zhakował -nieważne, bo zginęły kilkudziesięciu ludziom dobre lokaty w tym ta pierwsza, co zostało udokumentowane na screenach i po porównaniu wag złowionych ryb wynikało, że było to pierwsze miejsce.

Po jakiejś dłuższej batalii oddano człowiekowi.. kilka zdrapek "Skarb Pirata", które oprócz gównianej zawartości mają to do siebie, że czasami tylko jedna na 4 coś zawiera w ogóle.. Tak sobie pomyślałem, bo grywałem często mistrzostwa, że mając na uwadze pewnie ileś tam straconych sonarów, może magików, siłek, kingów i co najmniej 1000$ za 1miejsce, to mogli już lepiej zapakować i wysłać gówno pana Edwarda w prezencie, to może by chociaż na jakiejś aukcji kupił to któryś z sympatyków tej gry.. Polecam na przyszłość rozważyć Panowie z TSG.

Edited by GKar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gkar przecież jest 14 dni na rozpatrzenie po tym czasie robisz tylko forward wiadomości, dopisujesz artykuł mówiący, że  w przypadku braku odpowiedzi w terminie roszczenie uznaje się za zasadne i z głowy...

Ja po takim @ dostałem odpowiedz w kilkanaście minut i sprawa była załatwiona :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Marcin napisał:

Gkar przecież jest 14 dni na rozpatrzenie po tym czasie robisz tylko forward wiadomości, dopisujesz artykuł mówiący, że  w przypadku braku odpowiedzi w terminie roszczenie uznaje się za zasadne i z głowy...

Ja po takim @ dostałem odpowiedz w kilkanaście minut i sprawa była załatwiona :D

Z tego co mi wiadomo, to dostał te zdrapki właśnie po "rozpatrzeniu sprawy"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Administracja robi w wała , ponieważ cieszy się ( jak dotąd) faktem, że nie ma opcji zgłoszeń nadużyć decyzji administracji, która równoznaczna jest z tytułem tematu. 

Gra pełna błędów, a gdy chodzi o przyznanie reklamacji ( zacięcia w grze, brak wędki,  wyraźne spowolnienia w efekcie  marnowania bonusów) , to taki cep AGENT - stwierdza , że nie widzi problemu. Pomimo że zostały podane wszystkie możliwe szczegóły wraz z podaniem czasu, sprzętu, dostarczenia zdjęć.

To w związku z tym trzeba zrobić porządek z nieuczciwymi administratorami , tak samo jak porządek z nieuczciwymi graczami.

Dlatego zakładam OFICJALNY WĄTEK, SKARG NA NIEUCZCIWYCH ADMINISTRATORÓW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UOKiK przypomina, że na każdym etapie sporu z przedsiębiorcą - w tym również w postępowaniu sądowym, konsument może zgłosić się po bezpłatną pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów. Ich adresy znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...