SLAWENTYWKS46

Members
  • Content count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About SLAWENTYWKS46

  • Rank
    Professional
  1. Rennard i zale TSG dalej nici z obietnic . Ani zmian w prezentach ani gazetek na weekend w szybkich wydarzeniach. Spokojnego weekendu wam zycze po calym tygodniu Obietnic.
  2. Mam kilka pytan do mistrzow co to za zmiana ??? dzisiejsz dalczeko wyzwania koncza sie na rekinie , jest pelno graczy ktorzy by grali dalej , moze by wprowadzic nastepny poziom a nie robic zmiane ktora nie wiadomo co daje. Zacznjcie robic cos dla graczy ?????????????
  3. Przy wplace 200 zl na perly jest 30 sztuk magi i 2 sonary , czyli prezent na 1 gracza 70 perel x 50 graczy w klubie to 3500 perel idzie na klub. A za wplate banknotow ida smieci
  4. Puknij sie w czolo takich silek kazdy ma po 2000 i sie nie wypowiadaj , coraz wiecej ludzi przestaje grac i wplywy znowu spadaja.
  5. Racja mozna dac exp x 10 lub 40 . Jezeli klub walczy i gracze wplacaja wlasne srodki to wsparcie klubu powinno byc na poziomie . Sila 60 50 to zadne wspomaganie klubu . Wiec co za roznica czy klubowicze wplacaja czy nie . Dolozenie gazetki do magicznego i banknotowego kufra juz cos daje.
  6. Znowu obietnice , jakis problem dac gazetke zamiast silki 60 % ??????????????????
  7. Rennard jak ta weryfikacja i obiecana zmiana nagrod dla klubu za wplate banknotow. Gazetki z sw to potraficie zabrac momentalnie.
  8. Duzo juz obietnic bylo , nie bede narazie przypominal.
  9. Nie wierze dopuki nie zobacze nie ogarna w tym roku z takimi rzeczami sie nie spieszy.
  10. Prosze zabrac te silki 60 i 50 % z kuferkow niechcemy takich smieci. Lepiej bez smieci w plecaku niz smieszne wsparcie klubu.
  11. Niech zabiora nastepne gazety t o nie bedzie juz nic oni tylko zabieraja nie daja nic. O nie sorki exp x 40 i silki 60%
  12. Jakich gazetek , szmat chyba 2 rybki max 14 pkt , majac takich kont 100 to przez 30 lat uzbierasz 10 lvl. Ja grosza juz nie wplace jak nie zmienia nagrod.
  13. Chyba jestescie lekko inni zabrac gazetki z szybkich to potraficie w godzine. To prosze zabrac smieszne silki 50 i 60% z kuferkow za banknoty , mamy gdzies takie wsparcie dla klubu. Ludzie wplacaja wladne pieniadze mam nadzieje ze wkoncu przestana
  14. PONAWIAM pytanie do TSG kiedy zmienicie prezenty dla klubu za zakup banknotow i zamienicie te smieszne silki 60 i 50 na jakies nagrody. ??????
  15. Spadaja wpływy a nowe zmiany nie przyniosly zbytnio poprawy wplywow Moze ja Pomoge i w kilku zdaniach napisze Czemu gracze przestaja grac , wplacac. 1.Zacznijcie brac sugestie graczy 2.Zmiana nagrod - kuferki wspomagajace klub zwlaszcza za banknoty za ktore jest smieszny prezent dla klubu sila 60% . mistrzostwa - zmiana exp na max i posniesiecie $$$$ eventy smieszne sily 60% i exp x 40 3. Przestac oszukiwac graczy z przekazanymi sprawami do dzialu technicznego , i zaczac je rozwiazywac 4.Zmiana w smiesznych wyzwaniach bo to nie jest gra tylko ustawka dodania $ do pojedynku zmieni sytuacje grajacej gimbazy. 5. Skrocenie czasu trwania turnieju , oraz dodanie wiekszej mozliwosci rozegrania turkow np. 5 6.Zrobienie porzadku z gazetkami z prezentow bo dalej wysylane sa pijawki. To tak na poczatek to najgorsze kwestje irytujace graczy , tych co zostali jeszcze.